اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۶۶۷۸

آشوبی:پرسپولیس با بردن سپاهان گام بزرگی برای قهرمانی برمی دارد

آشوبی:پرسپولیس با بردن سپاهان گام بزرگی برای قهرمانی برمی دارد
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: اگر سرخپوشان بتواند از سد سپاهان عبور کند، بخش بزرگی از راه قهرمانی را طی کرده است.
۲۲:۰۶ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
وانانیوز|

فرزاد آشوبی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره  دیدار شنبه این تیم برابر سپاهان گفت: به نظرم به نوعی می‌توان بگوییم یک فینال در لیگ برتر در حال برگزاری است. اگر پرسپولیس بتواند موفق شود و از سد سپاهان عبور کند، بخش بزرگی از راه قهرمانی را طی کرده است. اما آن چیزی که مهم است این خواهد بود که بازی جام حذفی به پایان رسیده و درسهایی که آن بازی گرفتیم باید به خوبی نکته برداری شده باشد تا مجدد در مقابل سپاهان استفاده کنیم و پرسپولیس برتری خود مقابل سپاهان را از دست ندهد.

آشوبی درباره عملکرد این تیم  برابر تراکتور اظهار کرد: پرسپولیس آن قدر تیم سطح بالا و خوبی را در اختیار دارد که اگر می‌بینیم که می‌تواند سپاهان را در جام حذفی در نقش جهان شکست دهد یا تراکتور را در تبریز از پیش رو بردارد، آن هم تیمی که توسط خمس احیا شده، اصلاً چیز دور از انتظاری نیست. این کاملاً طبیعی است و چنین انتظاری هم وجود دارد.  

اعتراض بیش از حد به داوری معنا ندارد 

او  ادامه داد: البته در بازی آلومینیوم اراک مسائل و مواردی که بعد از پایان دیدار ایجاد و به آن دامن زده شد، به خصوص اشتباهات داوری که البته به حق هم به آن اعتراض می‌شد، پرسپولیس را به حاشیه برد اما  خوشبختانه چند هفته آرام‌تری پیرامون این تیم حکمفرما شده است. به نظرم رویکرد درستی شکل گرفته چون تمرکز مهمتر از اعتراضات است و بیش از حد معنا ندارد. نباید تمرکز از کادرفنی و مربیان گرفته شود، چون این موضوع از مربیان به بازیکنان منتقل می‌شود.

پرسپولیس جذاب ترین بازی را ارائه می دهد 

آشوبی تصریح کرد: خیلی خوب است که موضوع به شکلی مدیریت شده و فضای آرام و خوبی  در تیم پرسپولیس شکل گرفته است. حالا این می‌تواند به تیم برای ادامه این روند برای بدست آوردن مجدد جایگاه خود یعنی صدر جدول لیگ خیلی کمک کند. چون از لحاظ کیفی و فنی شاخص‌های خوبی به پرسپولیس تعلق می‌گیرد و مدلی که بازیکنان تیم در حال ارائه دادن هستند جزو جذاب‌ترین و باکیفیت‌ترین فوتبال‌هایی است که در حال ارائه است. در اختیار داشتن بازیکنان خوب و مربیان با این سطح فنی بالا کمک می‌کند تا این کیفیت نیز ارائه شود.

عمری پدیده این فصل فوتبال ما است 

 بازیکن سابق پرسپولیس درباره درخشش‌های پی در پی محمد عمری بیان کرد: به‌نظرم محمد عمری پدیده این فصل فوتبال ماست. بازیکنی که از تیم‌های پایه پرسپولیس به آرامی و با کیفیت فنی خود توانست خود را به تیم بزرگسالان تحمیل کند و باید این حضور را به فال نیک گرفت. بازهم درخشش محمد عمری به ما نشان می‌دهد که چقدر مهم است که در بحث آکادمی و تیم‌های پایه منسجم‌تر و با برنامه ریزی بیشتری عمل کنیم. چرا که باشگاهی به قدمت و بزرگی پرسپولیس به راحتی با یک برنامه ریزی ساده و مدون و نه چندان بلند مدت شاهد درخشش بازیکن‌هایی باشد که محصول و تربیت شده خودش هستند.  

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین